4 Mart 2012 Pazar

QUARKLI YAS PASTA

BU BENIM YAPTIGIM PASTA


                                                      bu da normal pastanin sekli böyle olmasi gerekiyordu
  Malzemeler pandispanya icin 
   4 Yumurta
4 Yk ilik su
 135 g Seker
 1 fiske tuz
 100 g Un
 50 g nisasta
 1 tatli kasigi kabartmatozu                  
CREMASI icin     
 1 paket quark 500 ml
 1 paket labne peyniri
200ml 1 paket schmand
200ml 1 paket schlagcrem (cremsanti)
1paketin icine 2 tane poset cikiyor ikisininde üstündeki tarife göre hazirlayin bir kac damla limon suyu 7-8 yemek kasigi seker arzuya göre tadina bakin sonra ilave edin sekerini konserve meyve ben 2 kutu mandalina kulandim 2 paket vanillesekeri

 sosu icin
 600 ml multivitamin
 2 dolu yemek kasigi vanillepudding toz halinde
 seker
Hazırlanışı 1. yumurtalari sarilarindan ayirin, beyazini köpürtün. Sarilarinida ilik su, seker ve bir fiske tuz ile köpürene dek cirpin. Un nisasta ve kabartmatozunu karistirip, yumurta sarilarina ekleyin. Ve ardindanda beyaz köpügünüde yavasca icine katip karistirin.   2. firin tepsisine yagli kagit serip, hamuru tepsiye dökün ve yayin. Önceden 200 derecede isitilmis firinda 10-15 dk pisirin… dikkat… bende hamur bayagi bi kabardi, kabaran yerlerine bicak batirarak havasini indiridim… sonra sogumaya birakin.   3. magerquark, labne ve sekeri karistirin. Meyveleriin suyunu süzün(suyu kenara ayairin dökmeyin)  ve peynir karisimin icine karistirin. Kremayi cirpin ve meyveli peynir karisimin icine katip karistirin. Sonra sogmus olan pandispanyanin üzerine  ayridigimiz mandalinlarin suyunla  bir kasik yardimiyla iyicene islatiyoruz sonra  peynir karisiminini düzgün sekirlde islatilmis pandispanyanin üserine  serin.   4.. meyve suyunu 2 yemek kasigi puddingi ve sekeri , kaynayana kadar karistirin. Sos kivaminda olacak pudding kivami degil… bunuda soguttuktan sonra meyveli peynir karisimin üzerine dikkatlice döküp heryerine sürün. Sonra 2-3 saat sogumaya birakin afiyet olsun       not. ben sos yapmayi unutum ve pastanin üstünü hemen mandalinle süsleyi verdim ama sosunu yaptim ve servis ederkene her dilimin üstüne döktüm güzel oldu ..…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder